5


Ni vet vad en sån här bild betyder - jag ska resa iväg en sväng! Imorgon far jag till new york i drygt en vecka (9 dagar tror jag mer bestämt). Det ska bli hur skönt som helst, men innan jag åker behövdes det göras en del saker som tex de här;

Inse att jag inte kommer att träffa denna människa på 15 dagar då hon åker till London samma dag som jag kommer hem. Denna fina människa som då jag i mitt totala ångestmörker då jag knappt lyckats lämna min säng än mindre lyckats äta något på 20h kommer hem till mig och kryper ner under mitt täcke med en påse godis och sover lite för att sedan lyckas lirka upp mig ur sängen och utanför dörren om än bara för ett litet tag.
Hjälpa pappa att konka grejer från bilen till verkstan, samt köra runt och titta på lite olika konstprojekt runt om i Malmö.

Ta härliga bilder på mig själv med den här texten i förgrunden.
Idag har jag spelat lite gitarr och sjungit på ett bibliotek inför ett gäng i alla olika åldrar, det var hur kul som helst. Mina nerver tog inte kål på mig fastän att det var i totalt dagsljus och jag kunde se varenda iris på varenda människa i publiken.
Nu ska jag packa klart och leta upp mitt pass. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0