1

Jag var (och är) tempterad att börja om med bloggandet från början igen, nytt bloggdomän, nytt allt, men har kommit fram till att jag faktiskt inte orkar det. Så jag kör vidare här, men ser det ändå som lite av en nystart. Och nu drar jag igång med en lista!
1. Vem skulle du vilja bli inlåst med i ett rum i en vecka?
Den här var ju jättesvår, kanske Sara eller mamma. Eller loppan.
 
2. Vilken var den senaste filmen du såg?
Idag kollade jag och Teo på Thank you for smoking men jag somnade under den sista kvarten. Räknas det ändå? Senaste hela filmen jag såg var iallafall Straight Outta Compton som jag + Yerk + pappa var på förra veckan! Den var väldigt bra och det var nästan bara vi i biosalongen vilket alltid är lite extra spännande och roligt.
 
3. Har du några syskon?
Nej, inga biologiska. Däremot har jag vänner som jag ser som syskon, vilket är oerhört skönt.
 
4. Vilket är ditt absoluta drömresemål?
En jordenruntare! Kan inte bestämma mig för något speciellt ställe, Machu Picchu, San Fransisco, Australien, listan är oändlig.
 
5. Vad anser du vara din största framgång hittills i livet?
Att jag inte längre har ångestattacker vareviga dag och nästan aldig skadar mig själv medvetet längre.
 
6. Är du allergisk mot något?
Ja! Mot alla sorters bett från getingar, myggor, bromsar och bin! Samt barnalvedon (så himla konsitg grej att vara llergisk mot?).
 
7. Vad ska du göra i jul?
Äta goda grejer, sova mycket, vila mycket och träffa alla fina i min omgivning. Ska njuta en hel del av snön också, förhoppningsvis åka pulka!
8. Ångrar du något?
Önskar att jag kunde säga nej, men ja,, självklart finns det saker jag ångrar. Alldeles för många grejer.
 
9. Har du några guilty pleasures?
Inte direkt "guilty" pleasures, men många pleasures. Kommer säkert komma på en del pleasures som är aningen "guilty" och meddela er om dem vid något annat tillfälle dock - för jag kan inte komma på någon såhär på rak arm.
 
10. Finns det en bok/film som påverkat dig extra mycket?
The Royal Tenenbaums och Donnie Darko. De har varit mina favoritfilmer sen barnsben och jag bär dem alltid med mig i tanken vart jag än går.
 
Puss!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0