54

2014 del 1.

Januari. Mycket fika, party och förkylning som löstes med halstabletter och gräddbullar.
Februari 1. Fortfarande oerhört kallt så naturligt nog spenderades det mycket tid inomhus i sängar/soffor under täcken. Jag mådde väldigt dåligt och grät oerhört mycket, slet i mitt hår och fick återfall efter återfall. Så jag åkte till morfar och gick långa promenader samt kontrollerade så att Zafira borstade sina tänder ordentligt.
Februari 2. Mamma fyllde 41 och undrade om jag tog bilder av henne. Jag och Inez gick på Tom Odell och det kändes som att mitt hjärta slog en biljon slag i minuten, det var så bra och så himla fint. Så bar jag även runt på Putte som inte såg riktigt lika nöjd ut över det som jag.
Mars 1. Det blev soligt och aningen varmare än tidigare, detta innebar - självklart - väldigt många eftermiddagar utomhus med massor av glass. Party. Under mars gick jag även i ide ett tag och ignorerade allting som borde göras och som önskades av mig och tittade på tre säsonger av Parks and Recreation.
Mars 2. 2x jag och 2x bra frukostar.
 
Och så kommer det jag enligt spotify lyssnat mest på under dessa tre månader även in, dvs ett gäng låtar av - surprise, surprise - Tom Odell.
Tom Odell – I Know
Tom Odell – Sense
Tom Odell – Can't Pretend
Tom Odell – Grow Old with Me - Demo
Puss.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0