47

Lämnar allting. Går från fester utan att säga hejdå till någon, inte ens den jag pratar med. Reser mig och lämnar allt bakom. Stänger av ljudet och låtsas inte höra när någon ringer. Spelar in låt efter låt som ingen någonsin ska få höra. Sätter på mig sovmask så att jag tror att det är natt hela dagen. Gråter bara ibland. Skakar av köld när det är varmt överallt. Lyssnar bara på guilty pleasure låtar. Låser in mig på skoltoaletten och skakar klart, slår lite i väggen och går ut. Om och om igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, du skriver så fint. (♡!)

Nu tänkte jag bara fråga, vet du bra ställen i Danmark där man kommer in när man är 16, alltså klubbar och dylikt. Och bra affärer där man lätt kan köpa alkohol? (Svara gärna på min blogg med en kommentar)
Kram!

2014-09-13 @ 15:01:30
URL: http://quotesbym.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0