43

DAGENS FRISYR:  
Mmm, utsläppt och ruffsigt som vanligt pga dålig på det här med att borsta håret och ta hand om det osv. 

DAGENS KLÄDER:
Linne och shorts. Typisk sommarklädsel helt enkelt. 

DAGENS MAT:
Åt turkisk yoghurt + müsli, en nektarin, svampfylld raviloi med oliv och tryffelolja och massor med parmesan på. Sen har jag även ätit två chokladcroissanter.

DAGENS HÄNDELSE:
Var på promenad innan och gick nästan vilse? I malmö? Brukar skryta om mitt bra lokalsinne lixxxxxx.

DAGENS PLANER:
Äta god mat + umgås med loppan.

DAGENS VILL HA:
Väntar på ett mail som jag verkligen vill ha nu.

DAGENS ROLIGASTE:  
Innan då jag och loppan kom hem och hon provade min sovmask och somnade direkt. Hon har sovit i över en timme nu???

DAGENS TRÅKIGASTE:  
Pass.

DAGENS GODIS:
Har som sagt ätit chokladcroissanter, räknas det? Annars funderade jag faktiskt precis på att gå ut och köpa lite lösgodis, haha.

DAGENS HUMÖR:
Ganska bra?

DAGENS LÄNGTAN:
Emmaboda! Vilket jag även får på tisdag.

DAGENS MUSIK:  
Prettybmotherfucker from the northpole (det är en hel lista).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0