52

För ett tag sen flydde jag och Anna Sveriges höst-depp och mörker och åkte till Berlin ett par dagar. Det var underbart.
Jag packade massor.
Och här var det trist att vänta på flyget, men fortfarande uppspelt pga vi hade inte varit utomlands ihop sen sist vi var i Berlin och det var över ett år sedan.
Och jag var som vanligt mest uppspelt över det här, nämligen Naturhistoriska - det är nämligen min favoritform av museum. Jag var så extremt pepp och det var precis som jag föväntat mig, aningen vrickat/skruvat och helt fantastiskt.
Vi åt så himla mycket burgare under den här resan, det blir lätt så när det finns en massa bra ställen. Tex White Trash.
Museum blandades väl med materialismen som tex adidas omklädningsrum utsöndrade.
Oftast sov vi så pass länge att vi missade det här med frukostar ute och istället åt mozzarellamackor hemma i all hast innan det bar ut, men någon dag lyckades vi iallafall ta oss upp och pallra oss iväg till ett bra frukostställe på samma gata som vårt boende.
Och det var vad våra fem dagar gick ut på ungefär, mycket öl, mycket mat, många intryck, fina kläder och någon form av paus från verkligheten.
Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0