45

Nu är mitt sommarlov slut och hösten nära inpå, så här kommer lite saker jag gjorde under mina sista veckor av långa sovmorgnar och dansande nätter.
Denne snattade mat från mig.
En dag tog jag och Anna tåg och buss och landade i huset utanför Skillinge. Där stannade vi i några dagar för att läsa böcker, sova massor och titta på nyheterna.
Vi trotsade även blåsten för att vandra ner till byn och fika på ett gulligt litet café.
Sist men inte minst gjorde vi den obligatoriska "vara på landet" maten, pizza!
Några dagar efter min hemkomst från Skillinge åkte jag på drömmigt bröllop i Vejby.
Jag åt massa goda muffins.
Slutligen tjatade jag lite tills folk följde med på Lorentz, då jag är den enda som ä.l.s.k.a.r hans musik. Hans framträdande visade sig iallafall vara allt jag önskade att det skulle vara och lite till.
Puss<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0