We could make it right here, make it last a lifetime.

I helgen var jag i Prag.
Jag fotade massor, men insåg när jag kollade igenom mina bilder att jag nästan bara fotat hus, tak och mat. 
Och lite på hotelltoaletten tydligen.
För övrigt känner jag mig oerhört tråkig. Att starta en blogg igen kändes dumt, det känns som att ju mindre deprimerad ju blir - desto mindre intressanta saker kan jag få ur mig. Alla ord jag skriver, alla bilder jag tar och allt jag säger bara klumpar ihop sig och blir till onödiga meningar och former som inte betyder någonting. Och det känns jobbigt, för jag borde bli glad över att jag lyckas ta mig ur. Jag borde inte känna mig ledsen, jag borde inte känna mig obetydlig och jag borde inte känna mig dum. Jag borde vara glad över att jag tar mig ur en depression, vara glad över att jag blir gladare. Men istället vänder det på sig, det är som att jag inte anser mig själv förtjäna glädje.
 

Kommentarer
Postat av: inez

Du förtjänar glädje Timbe.

2013-07-29 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0