101101101

Harald hade fest och det första jag gjorde var att välta ett glas. Detta sår kom dock senare under natten då jag skulle ta ut en kopp ur det ena skåpet och råkade ta sönder även en kopp (= skar mig och fick skalmanplåster, gött)
Kvallspromenader 5x per vecka tack.
Besökte de nya lokalerna.
Liten spelning i fin lokal med dåligt ljud och en akustik som liknar en kyrkas.
 
Det var storm med klass 3varning och vi ångrade om och om igen att vi över huvudtaget gick ut.Casual Street Food julpyntade och jag råkade sätta på den sjungande samt dansande tomten pga älskar att trycka på knappar.
Hade Beyoncés nya album funnits på spotify så känns det som att det hade det varit det mest spelade, har spelat det på replay sen i Fredags morse.
Peppade party själv ett tag.
Kan jag få pris för att jag är dålig på att dokumentera mitt liv med bilder nu då jag inte orkar ta med mig kameran någonstans och bara glömmer bort att fota? Anar även fortfarande lite rädsla samt obekvämhet med att blogga på denna blogg, gäller att bli trygg. Innan jag känner mig bekväm verkar det ju främst bli kladdiga, osammanhängande inlägg utan någon större del information eller känsla i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0